وکیلانه

- اگر من یک سبز بودم

شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۰، ۰۳:۲۳ ب.ظ
وکیلانه - اگر من یک سبز بودم
دارم وبلاگ‌ها را ورق می‌زنم (!) و در بین سبزها می‌بینم بحث داغی است در مورد کمپین اعتصاب غذا؛ با خودم فکر می‌کنم اگر من یک سبز بودم در خصوص این ماجرا می‌توانستم چه چیزی بگویم؟
موارد متعددی به ذهنم خطور می‌کند، اما از بین آنهمه بگذار یکی را ذکر کنم، باشد علی‌الحساب سبزها، یکی طلبم!
به نظر خودم این نوشته رساندن یک تقلبی به سبزهاست؛ اینهمه برای جمهوری اسلامی نوشتم، ته‌ ته‌ش به من یک ساندیس دادند، نوش جانم، حالا بگذار یک بار هم برای سبزها بنویسم ببنیم به من چه می‌دهند:


جریان این است‌:12 نفر در زندان اعتصاب غذا کرده اند. در واکنش به این اقدام، شوک حسابی به مبارزان (!) سبزاندیش وارد شده و به قول خودمان، رگ غیرتشان باد کرده که یالا باید یک کاری انجام دهیم. نشسته‌اند فکر کرده اند و فکر کرده اند و فکر کرده اند، به این نتیجه رسیده اند که از منزل گرم و نرم خویش، بعد از خوردن یک لیوان آب خنک، و خوشتیپ کرده، یک پیام ضبط کرده و روی اینترنت قرار دهند به عنوان هر ایرانی یک صدا.

امامن وقتی این قضیه اعتصاب غذا را می‌شنوم، یک پیام دریافت می‌کنم و آن این است که باید کاری کرد، بس است سکوت، باید هزینه داد!
نمی‌دانم، شاید هم دوستان سبزاندیش، همین پیام را دریافت کرده باشند و ته‌ ته پرداخت هزینه‌شان این بوده که از روی مبل توی خانه‌شان، گرم و نرم، بعد از خوردن یک لیوان آب خنک، خوشتیپ کرده، یک پیام ضبط کنند!
باریکلا ، احسنت، خسته نشین یه وخ....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۴/۰۴
امیرعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی