وکیلانه

- اصلاً من خودم یک دانشمندم. والا

چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ
وکیلانه - اصلاً من خودم یک دانشمندم. والا

به خیلی از بچه‌ها در خصوص ارشد توصیه کردم در کنار تست و مطالب؛ قوانینی که در یک سال گذشته هم تغییر داشتند رو بخونن چون همیشه سوال از اونها میاد. برای مثال هم قضیه‌ی مزاحم تلفنی که تا یک‌سال پیش دادگاه محل وقوع جرم صالح به رسیدگی بوده ولی قانون جدید می‌گه دادگاه محل اقامت شاکی صالح هست رو مثال می‌زدم.تو آزمون وکالت امسال اومده بود عین این سوال و امروز هم تو آزمون ارشد مجموعه حقوق اومده. به احتمال بسیار قوی تو آزمون آزاد هم میاد.عرض کردم دانشمند تشریف دارم :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۶
امیرعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی