وکیلانه

- وقتی قانون گذار قانون بند تنبانی وضع بکنه

سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۵۵ ب.ظ
وکیلانه - وقتی قانون گذار قانون بند تنبانی وضع بکنه
عقلاء عزیز و دوست داشتنی؛ یک چیزی داریم به اسم "قانون متروک" وقتی قانون گذار قانون بند تنبانی وضع بکنه، یا درتقنین قانون زیاد روی بکنه، یا مجری بسیار موسع قانون رو تعریف و اجرا کنه که مصادیق ش بیش از حد بشه، یا قانون از ضمانت اجرایی لازم و اجتماعی و غیره برخوردار نباشه قانون وضع شده حکم "کشک" به خود گرفته و نتیجه حاصله فقط بی اعتنایی به قانون، ریخته شدن قبح قانون گریزی، رواج کارهای زیرزمینی برای دور زدن قانون، عدم امکان برخورد جدی با مصادیقی که عقلاً باید مشمول قانون بشه و هزار و یک چیز دیگه خواهد شد. زمانی که ما درس می خوندیم معمولاً برای مصداق قانون متروک به قانون ممنوعیت استفاده از تجهیزات ماهواره ایی اشاره می شد، حالا این فیلترینگ هم بهش اضافه می شود. 
البته در فقره ی مذکور دوستان نیازی نیست حتی دوگوله ی خویش رو به کار بندازن بلکه فقط و فقط و فقط یک بار از روی نوشته های شهید بهشتی و شهید مطهری و امام و رهبری بخونن و نتیجه بگیرین این کارشون کار درستی هست یا خیر؟
امضاء: یکی از هزاران زبان مو درآورده ها

نوشته شده روی این خبر:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۱۸
امیرعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی