وکیلانه

- ...

پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۰، ۰۵:۱۴ ب.ظ
وکیلانه - ...

اگه به حالت دستوری می‌گفت که بلافاصله کیف‌م رو برمی‌داشتم و می‌زدم بیرون و والسلام. اما به حالت مشاوره و با لحنی آروم صبح گفت اگر خواستی حکم جلب بنویس اما پلمپ ها رو یه جوری کش بده تا بعد از انتخابات. یا لااقل فقط در موارد ضروری و خیلی حاد حکم به پلمپ بده. می‌دونی که بالاخره انتخابات نزدیکه و نارضایتی ایجاد نشه و...
حرفش رو قطع کردم و خیلی جدی و محکم گفتم این نظر سازمانه؟
گفت نه؛ ولی خوب...
باز حرفش رو قطع کردم و گفتم صد درصد اشتباهه این طرز فکر بزرگوار!. نزدیک یا دور بودن به انتخابات هیچ ربطی به کار ما نداره. اگر هم قراره به فکر باشیم باید در این مدت خیلی محکم تر با قاچاق و گرانفروشی و سایر 12 تخلف دیگه برخورد بشه. همین برخورد قاطع ممکنه یک نفر رو ناراحت بکنه اما حتماً دیگرانی رو که متضرر شدن یا بالقوه می‌تونستن متضرر بشن رو خوشحال و امیدوارم می‌کنه و پیامد دراز مدت پیشگیری از جرم رو هم داره. و البته! مردم کارشون رو بهتر از مسولین می‌دونن و نیازی نیست کسی به فکر نزدیک بودن انتخابات و اینها باشه بزرگوار!!
اولین باری که ببینم داره تعمداً حکم پلمپ و اینا رو نمی‌ده به اجرای احکام می‌زنم بیرون و از فرداش می‌رم دفتر خودم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۲۰
امیرعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی