وکیلانه

- وقتی که از ته دل گفتم دم شورای نگهبان گرم

پنجشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۶:۳۸ ق.ظ
وکیلانه - وقتی که از ته دل گفتم دم شورای نگهبان گرم

چند روز قبل و زمانی که هنوز مردد بود نامزد مورد نظرش رد صلاحیت بشه یا خیر:
ببینید؛ من که شبانه روز دارم با این آقا زندگی می‌کنم این حرف رم می‌زنم، هیچ تخلف قانونی تو عمر‌ش نداشته حتی اگر به ضررش بوده. حاضر قسم بخورم این آقا به خاطر قانون و رعایت اون و به خاطر رهبری حاضره از زن و بچه‌ی خودش هم بگذره....

دیشب، وقتی مطمئن بود رد صلاحیت شده:
به قرآن قسم اگر رهبری هم بگه رای بده دیگه رای نمی‌دیم. از فردا هم می‌زنیم تو کار اقتصاد و همه‌ی راه‌های در روش رو هم بلدیم. چیه خودمون رو اذیت کنیم؟ نوکری مردم رو می‌خواییم بکنیم منت هم بکشیم؟

من اون ور خط پشت تلفن، هم بعد از تماس اولی هم بعد از تماس دومی‌ش، فقط تو دلم احسنت می‌گفتم به شورای نگهبان.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۰۴
امیرعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی